luni, 22 martie 2010

Carla zice:

"Suntem o familie formata din 6 persoane respectiv 4 copii cu varstele cuprinse intre 3 – 10 ani.Sotul meu este in somaj de 6 luni iar eu nu reusesc sa imi gasesc de lucru.Fetita mea Bianca in varsta de 10 ani merge la o scoala de muzica din lugoj se pragateste pentru olimpiada la pian si ar avea urgent nevoie de un pian electric pentru a putea repeta si pentru a ajunge un doreste , este un copil talentat in care se merita investit si asta o spun profesorii.De cate ori ma uit in ochii ei, imi dau seama ca nu am sa pot sa fiu niciodata la inaltimea meritelor si muncii ei.
Acesta este doar un amanunt.Sa va mai vorbesc de strictul necesar? Detergent,paine,trai decent acesta este un lux pentru noi in fiecare zi.
Multumim daca va ganditi si la noi.Contactati Carla tel:0761624618.
Email:Rmn.1022@yahoo.com"

Am preluat de la Lia

http://www.oamenidarnici.ro/contact

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu