sâmbătă, 5 decembrie 2009

Mesaj de la Raluca Tanase, asistent social Budimex oncologie pediatrica

"va trimit o lista a copilasilor care erau internati ieri pe sectie.
este posibil ca pana saptamana viitoare sa apara modificari, va voi tine insa la curent.
in principiu noi incercam sa dam pachete la toti copiii si relativ in mod egal, pentru ca , stiti si dvs, cum sunt piticii......facem tot posibilul sa prevenim orice conflict. (trebuie sa recunosc, mie nu imi iese, chiar aseara a trebuit sa impart un ceas in doua :))
la acest moment, lupu gabriel este cel mai amarat, el este acasa...chiar ieri a trecut sa isi faca analizele; mama imi spunea ca nici macar nu au cu ce sa incalzeasca camera in care locuiesc. eu i-am dat eu ceva haine, banuti si alimente, insa este prea putin, astea dureaza cateva zile....ieri, gabriel incerca sa imi spuna de bradul de craciun, si ca la "38" sunt instalatii ieftine....el crede ca parintii i-au cumparat deja bradut..:( putin probabil.
mai am un baietel, denis mihai (4 ani) care se va intoarce zilele acestea de acasa. si familia lui este saraca, si cred ca un mic ajutor ii va fi de mare folos acum de sarbatori.
in aceiasi categorie: suferinta, intra si familia lui alexandru haranita, parintii nu s-au miscat de langa el de o luna...si tare imi este teama ca vor cadea ei inaintea copilului.
andra si iulian sunt la institutul oncologic, pot vorbi cu colegele mele in legatura cu ei.
In incheiere, va doresc un weekend placut si mult succes in a pune in aplicare gandul bun pe care l-ati avut. recunoscatoare, raluca tanase asociatia pavel
copii internati m.s.curie 04.12.09
1A. CLAUDIU2 ani
2A. DRAGOS9 ani
3ALEXIA 0.2 ani
4B. ALEXANDRA2 ani
5B. MARINA1 an si 5 luni
6C. IONELA 12 ani
7C. OVIDIU5 ani
8C. ROBERTA8 ani
9C. STEFAN2 ani
10D. MITICA5 ani
11H. ALEXANDRU7 ani
12I. DENIS3 luni
13L. GABRIEL6 ANI
14M. BOGDAN5 ani
15M.DANUT4 ani
16N. NARCISA7 ani
17P. COSMINA16 ani
18P.DARIA9 luni
19P.MARIUS13 ani
20R. FABIAN5 ani
21R. LUIS3 ani
22S. DIANA3 ani
23S. MARIAN12 ani
24V.GEORGE12 ani"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu