marți, 29 decembrie 2009

Ce ar fi viata noastra fara muzica?

Fara muzica, viata ar fi o eroare”, spunea filosoful german Friedrich Nietzsche. „Ea este forta invizibila care ne farmeca, ne misca pana la lacrimi, ne apropie unii de altii si ne imblanzeste.” Muzica face bine sanatatii : ea influenteaza functiile organismului, bataile inimii, tensiunea arteriala si ritmul respiratiei, reduce stresul si anxietatea, combate insomnia. Ea calmeaza durerile sufletesti si chiar fizice, elimina spasmele, vindeca mai repede ranile si intareste sistemul imunitar. Muzica ajunge la inima celui care o asculta, ajutandu-l sa-si rezolve problemele de comunicare cu lumea din jur (daca acestea exista). S-a descoperit ca muzica stimuleaza activitatea cerebrala si procesul de invatare, asa ca parintii nu ar trebui sa le interzica celor mici sa asculte muzica in timp ce-si fac temele :)) - pot depune marturie ca eu mi-am facut tot timpul temele ascultand muzica, ba chiar am invatat pentru toate examenele din viata mea ascultand muzica, spre disperarea mamei mele care nu intelegea cum pot sa retin ceva cand rasuna casa de muzica :))
Muzica reface echilibrul energetic al corpului si restabileste armonia universala; incepeti-va ziua cu un cantec si viata va va parea mai frumoasa!
Energia muzicii este indispensabila in tratamentul psihicului traumatizat; muzica este unicul medicament cu eficienta maxima pentru suflet.
Muzica are puteri vindecatoare asupra sufletului si asupra corpului nostru si este absolut vitala pentru existenta noastra!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu