marți, 23 februarie 2010

Mihai Adrian Nistor vrea sa traiasca

"Ma numesc Nistor Mihai Adrian (din Piatra Neamt) si vreau sã trãiesc. Pentru cei care nu mã cunosc, am 21 de ani, sunt student in anul 3 la facultatea de Inginerie Electrica UTCN si sunt de parere ca viata e prea frumoasa si merita traita – iar pentru asta trebuie sa lupt.

In urma cu 8 ani am fost diagnosticat cu limfom limfoblastic non-hodkin (la Cluj); nefericirea a fost ca dupa 5 ani boala mi-a recidivat de 2 ori. Acum am LEUCEMIE ACUTA LIMFOBLASTICA T REFRACTARA , sunt in remisiune si in pregatire pentru transplantul medular in clinica Louis Turcanu onco-hemato din Timisoara. Doctorii mi-au zis de mai multe ori ca nu mai am sanse dar nu am vrut sã accept asta.

Am luptat cu aceastã boalã necrutãtoare avându-i alãturi pe cei dragi, dar acum am nevoie si de voi, pentru ca împreunã sã reusim s-o învingem. Stiu cã o sã mã vindec si cã o sã trãiesc.

Din pãcate, am nevoie sa fac mai multe analize la o clinica in Austria care costa 5.000 de euro, sunt constient cã suntem în momente de crizã, dar toate sunt trecãtoare. Se zice cã banii nu aduc fericirea în viatã, dar se pare cã în cazul meu sunt singura sansa de salvare.
Ajutati-mã sã încep o nouã viatã, fiti întemeietorii noii mele vieti.

Dacã doriti sã mã ajutati, puteti dona bani in contul:
Banca Transilvania : RO38BTRL01301201j08706XX
BCR: RO11RNCB01969276599100001
CEC Bank: RO89CECETM1308RON0654317

Nr. de telefon : 0749520332 ; 0725534316 ; 0770449706"

Am preluat de aici: http://apeluriumanitare.wordpress.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu