luni, 22 februarie 2010

Daniel are nevoie de ajutorul nostru

“Subsemnata Anton Maria, domiciliata in comuna Tortoman, judetul Constanta, mama a doi copii, Constantin in varsta de 21 de ani, iar Daniel in varsta de 19 ani …

Va spun cu mare durere in suflet ca in luna februarie 2009 Daniel a fost diagnosticat cu o tumora cu celule germinale, cu dubla localizare (cerebrala si testiculara), operata (ablatie totala), in curs de radio si chimioterapie la Institutul Oncologic Bucuresti, in luna iunie fiind descoperit si cu metastaze pulmonare. In momentul de fata ne aflam acasa pentru ca Daniel, avand in vedere toleranta hematologica mult scazuta, nu mai poate continua tratamentul citostatic pana la urmatoarele investigatii. Urmeaza sa le facem pe data 08.03.2010.

Rugamintea mea este daca puteti sa ma ajutati sa-i dam impreuna fiului meu o sansa la viata, deoarece imi trebuie urgent suma de 4,500 RON pentru a-i face lui Daniel un P.E.T.C.T. in judetul Oradea, iar in urma rezultatului doctorii vor constata daca mai poate continua tratamentul citostatic cu doze mari si cellule stem.

Mentionez faptul ca Daniel fiind foarte bolnav s-a straduit sa dea Bacalaureatul si a luat cu nota 9 (noua).

Multumesc anticipat dandu-I o sansa la viata fiului meu.

Nr de contact: 0766.969.649; 0760.044.467″


Am preluat de aici: http://apeluriumanitare.wordpress.com/2010/02/22/daniel-are-nevoie-de-p-e-t-c-t-pentru-a-continua-tratamentul/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu