miercuri, 6 ianuarie 2010

Cosmin Bragadiru a supravietuit cancerului, dar are nevoie de ajutor in continuare

Cosmin Bragadiru, 15 ani, bolnav de cancer, cand nu e la spital locuieste in baraca, in colonie in satul Udeni Zăvai, comuna Călineşti, judeţul Argeş; sta cu mama lui si sunt foarte saraci; amândoi supravieţuiesc din indemnizaţia de însoţitor a femeii şi un venit de handicap: in total 600 de lei pe lună.
Prima operaţie i-a fost făcută in 2008, pentru a i se elimina o tumoră de pe măduvă, în dreptul gâtului. Din punct de vedere al cancerului situaţia era stabilă în decembrie, dar lui Cosmin îi lipsea însă o vertebră şi nu îşi putea susţine capul. A fost necesară o a doua operaţie. Pe 6 februarie 2009, Cosmin a fost operat pe coloană la Spitalul Bagdasar-Arseni. I s-a luat o bucăţică de os din şold şi i-a fost transplantată la coloană (la gât).
Copilul a supravietuit cancerului, dar ca sa reziste are nevoie de hrana si imbracaminte corespunzatoare. Tratamentul este dur şi cere supliment de hrană, carne în special.
Scrisoarea mamei lui Cosmin, din decembrie anul trecut:
„Subsemnata Bragadiru Liliana, domiciliată în satul Udeni Zăvai, comuna Călineşti, judeţul Argeş. Stau împreună cu fiul meu Bragadiru Cosmin în vârstă de 15 ani împliniţi în luna decembrie – ziua 28. Stăm într-o colonie care a fost a şantierului când s-a construit barajul Găleşti. Barăcile fiind de 40 de ani, fiecare şi-o îngrijeşte după venitul lui financiar. Noi o ducem cam rău, nu prea am pus-o la punct, trebuie bani să ai să o renovezi. Am salariu de 480 şi o pensie a băiatului, de 120. Acesta ne este tot venitul. Eu ce doresc, dacă se poate şi de ce avem nevoie mai mult el, că eu m-am învăţat cu necazurile şi amărăciunea. Mâncare pentru băiat, mai ales că mănâncă numai regim. Hăinuţe şi încălţăminte dacă se poate, că sunt scumpe. Şi nu ne permitem încălzire – am o sobă de cărămidă – dar ne trebuie lemne, care până acuma am avut şi eu două cărucioare cumpărate de astă vară şi dacă mai avem pentru o săptămână. Mai avem o butelie, o mai încarc când îmi mai dă mâna. Avem şi noi Alimentară în Colonie, am mai făcut şi noi datorii că ne dă pe datorie, plătim din salariu. Şi sunt scumpe toate, ştiţi şi dumneavoastră. Ne descurcăm şi noi nevoile. Pentru mine nu cer, pentru băiat, să stea şi el la căldură şi să aibă şi el ce pofteşte”.
Mama lui Cosmin a deschis un cont. Dacă puteţi şi vreţi să ajutaţi:
Banca Românească S.A. – Bucureşti
RON: RO 92 BRMA 0540 0037 1430 0000
EURO: RO 30 BRMA 0540 0037 1439 5400
Cos SWIFT: BRMAROBU
Titular: Bragadiru Liliana
Telefon: 0747 633 585 sau 0755 031 382.

Am preluat de la Isabela: http://isabellelorelai.wordpress.com/2009/10/02/stelutele-de-mare-cosmin-ruga-pentru-inca-o-felie-de-paine

Un comentariu:

  1. Colega noastra R a fost la Cosmin cu haine, alimente si bani -ajunsi la fix ca sa nu le taie curentul.
    Vreau sa-i multumesc inca o data pentru energia, determinarea si entuziasmul de care a dat dovada ca sa duca la bun sfarsit aceasta fapta buna!

    RăspundețiȘtergere