luni, 25 ianuarie 2010

Si Ioana are nevoie de ajutor

"Buna, numele meu este ioana!
Ceea ce am scris acolo sunt ganduri....care le am postat....este durere si furie......
Ca mama singura este foarte greu, multi ma condamna , de ce stau la calculator si nu mi caut loc de munca.....dar ma condamna fara sa mi asculte povestea....am 35 de ani si 180 de kg....nimeni nu ma angajeaza dar nimeni....nu am aspectul fizic placut, intr un loc cica nu incap intre benzi..etc etc.....daca am avut curaj sa pun capat unei casnicii numite calvar, la fel am fost condamnata...oare de ce????Nu am cerut mila, nu am cersit.....ba da mint...am cersit un loc de munca....dar se pare ca si asta e rusinos....am fost intreabata din ce traiesc....din cei84 ron alocatia copiilor si din ce ma mai pot ajuta cei 2 parinti ai mei care la randul lor traiesc din pensii de boala, mama avand cancer ,de craciun o femeie c suflet din Hunedoara le-a trimis alimente si dulciuri nu am putut impartasi bucuria lor , topaiala si zambetul lor a fost cel mai frumos cadou pt mine!
Am spus pe blog, ca nu mi voi striga durerea, pt ca eu trebuie sa-i multumesc lui Dzeu caci minunile mele amandoua sunt sanatoase....asta conteaza cel mai mult......
Ce pot sa va spun fetita are 14ani si 5 luni, si baiatul face 13 ani.....
Orice pachtel se poate prin posta prin fan curier...preferabil prin fan curier eu fiind foarte grasa nu ies din casa, nu mi gasesc haine si incaltaminte !"

PS: de cum a aflat despre Ioana, fostul nostru coleg A i-a trimis niste banuti in cont. Sper sa reusesc sa-i trimit si niste haine, prin colega noastra A din Baia Mare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu