marți, 5 ianuarie 2010

Doamne ajuta!

M-am intalnit astazi cu parintii lui Gabriel Lupu, le-am mai dat niste banuti pentru mancare si transport, trebuie sa vina cu Gabriel la control la Budimex.
Am vorbit cu bunica lui Fabian, un copil care a invins cancerul, dar care are nevoie in continuare de ajutorul nostru; multi copii inving aceasta boala, dar apoi au nevoie de conditii decente de viata si de o alimentatie adecvata, altfel mor pana la urma...
Am vorbit cu Anamaria, fata cea mare a unei femei care are cancer si 8 copii; sa vedem cum ne mobilizam sa ajutam aceasta familie.
Am aflat si despre Cosmin Bragadiru, un copil care, ca si Fabian, a invins cancerul, dar traieste impreuna cu mama lui in conditii foarte grele, intr-o baraca....
Doamne ajuta-ne sa-i putem ajuta pe toti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu