marți, 5 ianuarie 2010

Fabian, copilul care a invins cancerul

Pe Fabian nu l-a vrut nimeni cind s-a nascut. La naştere tatăl nu l-a recunoscut, iar mama (nu stiu daca o putem numi asa, nu-si merita acest nume)l-a parasit si a plecat in Spania atunci cand a aflat ca baietelul are cancer.
Lasat la nici 2 ani în voia sortii si bolnav de cancer, Fabian a avut-o alaturi doar pe bunica lui. Bunicul a vrut să-i izgonească si pe el şi pe bunica atunci cînd tratamentele deveniseră foarte scumpe.
"Traim din banii lui de alocatie si ce ia pentru boala. Ne e greu, pentru ca sotul meu care lucreaza nu-mi da bani si imi zice mereu sa-l iau si sa plec, dar n-am unde sa ma duc. As avea nevoie de un loc linistit pentru el pentru ca fara el viata mea nu mai are rost. Nimeni nu a vrut acest copil, nici tatal lui, nici mama lui, nici bunicul, eu sunt tot ce i-a ramas”, spune inlacrimata femeia cu trasaturi asprite de suferinta.
Fabian si bunica au facut cancerul KO, dar cu un venit de 400 RON pe luna, viata nu este deloc usoara pentru cei doi; de multe ori, bunica ramane nemancata pentru a-i asigura strictul necesar lui Fabian.
Pentru cei cu inima mare si care pot ajunge in Darvari, un sat langa Valea Calugareasca, Prahova, Fabian locuieste la casa cu numarul 153.
Cei care vor să-l ajute pe Fabian o pot face donînd în contul în RON deschis la BCR, filiala Ploieşti, Str. Văleni nr. 42 pe numele bunicii, Gheorghiţa Constantin:
cod IBAN: RO 78 RNCB 020 509 720 125 0001

Cazul a fost prezentat in Jurnalul National si aici http://sminchy.wordpress.com/2007/12/21/copilul-care-a-invins-cancerul/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu