sâmbătă, 21 mai 2011

Larisa Vasile lupta pentru viata - s-o ajutam si noi!

”Viaţa mea se învârte în jurul celor trei minuni pe care mi le-a dat Dumnezeu, băieţelul meu Andrei în vârstă de nouă ani, Cristiana, care are patru ani şi mezinul Petru care face curând un an şi jumătate.
De la începutul anului locuim toţi cinci în satul Plesoiu, din judeţul Olt, la o mătuşă. Stăm în total şapte oameni în două camere. Am fost nevoiţi să ne mutăm aici din Bucureşti, unde locuiam cu chirie, după ce soţul meu şi-a pierdut locul de muncă, şeful său încheindu-şi afacerile în România.
De atunci nicio uşă nu ni s-a deschis. Dacă nu ar fi fost mătuşa mea am fi rămas poate pe drumuri cu trei copii. Nu e uşor deloc pentru că venitul nostru se reduce la alocaţiile lor. În total 284 de lei pe lună. Nu pot să spun cât de mult mă doare inima când nu pot să le ofer copiilor ceea ce îşi doresc. Au nevoie de haine, de mâncare, de multe. Rechizite pentru Andrei. Lapte praf pentru Petru. Atâtea nevoi şi aşa de puţini bani.
Mi-e greu să spun lumii întregi care sunt lipsurile cu care mă confrunt în fiecare zi. Dacă voi reuşi să fac RMN-ul, după acest pas mă aşteaptă şedinţe se chimioterapie, radioterapie şi în funcţie de ce decid medicii, o intervenţie chirurgicală. Tratamentul pentru cancer este în mod normal gratuit chiar şi pentru pacienţii neasiguraţi. Dar cum mă voi interna eu oare în spital fără să am un leu în buzunar?”

Mai multe aici:

http://unsufletdemama.blogspot.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu