joi, 26 noiembrie 2009

Update

Azi am trimis un pachet cu hainute pentru fetita de 5 luni a Ioanei;
m-a ajutat draga mea colega G, care a cautat sfoara si hartie alba de impachetat prin librarii, nu cred ca reuseam fara ea azi...multumesc!
Sper sa-i fie bune hainutele bebelusei si sa fie sanatoasa!
Felicitarile de Craciun de la Alternativa aproape ca le-am dat, mai am vreo 3-4; poate saptamana viitoare mai comandam un set, sunt foarte reusite :)
Pentru baietii de care ne-a vorbit Flori din Focsani sper sa gasim imbracaminte si incaltaminte de iarna cat mai repede, am promisiuni ca se rezolva:)
Maine vreau sa le trimit si niste carticele si ceva dulciuri.
M s-a oferit sa ajute maine copiii de la Budimex oncologie, donand banuti cu care Adriana sa cumpere cate ceva de mancare si strictul necesar pentru moment...m-a rugat doar sa-i aduc aminte maine ....nici o grija:)
Cam atat deocamdata, va tin la curent.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu