duminică, 29 noiembrie 2009

O invatatoare ne cere ajutorul pentru 2 familii

"Sunt din jud. Iasi. Pe copiii mai mici de 1 an ii ajut eu cu lucrusoare de la copilul meu. Daca ai posibilitatea sa sprijini copii mai mari de 2 ani ar fi tare bine, caci este un baietel de aproape 2 ani crescut de tata si bunica, 2 frati de 3 si 4 ani (la gradinita) fara tata.
Consider ca pentru copii celor fara posibilitati materiale sunt importante in primul rand hainutele. Iti dau adresa mea si le voi darui celor doua familii aflate in impas.
ALTAM AURICA SAT HECI COM. LESPEZI JUD. IASI COD 707276
0232767561Iti multumesc mult si te voi anunta cand primesc si iti voi spune si cum le-am impartit. "

Un comentariu:

  1. Prietena mea N va trimite azi un pachet cu hainute catre Altam Aurica. Sper sa trimit si eu unul saptamana viitoare.

    RăspundețiȘtergere