sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Stefan

Am primit o cerere de ajutor pt Stefan:

"Sunt elev in clasa a 9 a la liceul Grivita, parintii mei se numesc Lacusteac Costel si Tudorache Marieta mama fiind femeie de serviciu la Policlinica cu Plata nr 1 mama fiind singura intretinatoare a familiei tata fiind bolnav avand un accident de munca neavand pensie sau ajutor social mama suporta toate cheltuielile casei cu rugamintea daca se poate sa ma ajutati cu imbracamitne rechizite si alimente.Mama are un salariu de 430 lei plus alocatia mea de 42 de lei.Adresa mea: Strada Sperantei nr.2 demisol ap. 2 telefon 3134995 0735065011.MULTUMESC!"

M-am intalnit cu Stefan si i-am dat niste haine, multe dulciuri si 300 lei - cu care si-a luat adidasi, geaca, fular si caciula si mancare pt Craciun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu