joi, 13 ianuarie 2011

Florin

A avut nevoie de noi luna asta pt a-si continua studiile. Mesajul mamei lui m-a impresionat:

"sunt mandra si trista mama a unui baiat care a implinit 18 ani in iunie2010.a luat examenul incadrul universitatii ion mincu la facultatea de design de produs pe locul 16 la fara taxa.noi lucramcat putem de mult dar anul acesta nu am mai reusit sa mai punem vreun ban deoparte .mentionez ca mai am o fata de 14 ani in clasa a 7 a si un baietel de 9 ani in clasa a 3 a.pana in sarbatori am reusit sa/l intretinem dar aceasta luna cursurile incep pe 3 ianuarie azi este 5 ianuarie iar copilul meu e tot acasa fiind imposibil sa continue din lipsa banilor.in speranta ca cineva cu suflet mare o sa/l ajute macar ianuarie si februarie pana mai incep muncile noastre spun ca are nevoie de bani necesari platii caminului a materialelor si pentru mancare.va rog din suflet sa/l ajutati pe florin sa/si continue facultatea.dumnezeu sa va ajute"

Sa speram ca in lunile viitoare Florin se va descurca, si-a gasit un job ocazional, dupa cursuri.

Dragii mei, trebuie sa ne ajutam tinerii sa invete, ei sunt speranta noastra! Eu o voi face de cate ori voi avea ocazia si posibilitatea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu