sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Update

M-am intalnit ieri cu Cornelia, careia i-am dat hainute groase pentru finutul ei de 4 ani (si bomboane de ciocolata :)) ;
au fost cateva hainute si pentru cel de 10 ani (pentru el au fost multe carticele de la R), iar pentru cel mare nu am gasit nimic din pacate :(
trebuie sa mai caut ceva de incaltat pentru toti 3 baietii, deocamdata nu am gasit nimic - cine are pls help!!! -iata masurile lor:
baiatul cel mic, Mihai - 28 la picior, 90 cm inaltime, baiatul mijlociu, Nicu - 39 la picior, 1,50 m inaltime; baiatul cel mare, Florin - 41-42 la picior, 1,75 inaltime

M-am intalnit azi cu Claudia; i-am dat hainute si jucarioare pentru bebele ei de 10 luni , de la draga mea prietena C; in schimb, in afara de niste mandarine si 2-3 bluzite, nu am gasit nimic pentru fetita ei de 13 ani - va rog cine are incaltaminte de iarna nr 39 , pantalonasi, lucruri groase de iarna, sa ma contacteze pe mine sau direct pe Claudia

Multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu