miercuri, 18 noiembrie 2009

Colegii mei nu raman indiferenti :)

Azi am trimis un mic ajutor catre Ioana Emilia si puiutul ei de 5 luni, datorita unui coleg inimos si saritor (V). I-am promis Ioanei ca-i trimit si niste hainute, trebuie sa ma gandesc profund cine mai are fetite asa mici :))
Ioana ne multumeste din suflet, ne doreste multa sanatate tuturor si mai zice: "poate dv veti fi ca un semn de la dumnezeu ca am facut bn ca nu am renuntat la puiutul meu…shi ca un semn ca mai exista shi oameni buni pe pamantul asta".....
Ei bine, da, exista multi oameni buni pe pamantul asta, ei trebuie doar sa se mobilizeze putin si sa afle unde e nevoie concret de ajutorul lor...
Sacosa cu jucarii care a plecat spre copiii de la Budimex mi-a adus-o o colega careia nici macar nu-i spusesem ca am demarat aceasta actiune; a aflat de la ceilalti si a fost prima care a venit incarcata ...multumesc A!
Azi am primit o punga cu hainute pentru o fetita de 5-6 ani de la o alta colega sufletista (S)
Alte doua colege (N si G) s-au oferit sa ma ajute cu dusul coletelor la posta si cu alte probleme administrative; m-am bucurat foarte mult ca ma sustin.
Va tin la curent cu ce se mai intampla in urmatoarele zile, ca planuri avem destule....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu