duminică, 15 noiembrie 2009

Ioana Emilia are nevoie de ajutor

numele meu este ioana emilia petrache….sunt o mamica de fetita,chiar luna aceasta pe 12 (iunie) s-a nascut puiutul meu….nu avem o situatie financiara tocmai buna intru-cat itraim dintr-un salariu minim pe economie5000000…shi nu ne permitem prea multe…eu nu beneficiez de maternitate asa ca nu voi avea ocazia sa ii ofer prea multe micutei mele…multi ma judeca ptr ca imi zic,,,¨¨pute-ai sa faci avort daca stiai ca nu ai posibilitati…¨¨dar sa devin o criminala?nu….iubesc fetita asta shi nu as fi renuntat niciodata la ea….deaceea vazand anunturile dv mi-am permis sa apelez…la bunatatea dv shi sa va rog sa ma ajutati … cu un carucior,hainute sau orice i-ar putea folosi micutei mele(dar am nevoie disperata de un carucior shi un patut,CHIAR SHI LAPTIC PRAF SAU MEDICAMENTE PTR BEBEI)ORICE……..daca se poate sa ne ajutati eu va rog sa imi dati un semn…eu nu am internet…ptr ca asa cum v-am mai zis nu ne permitem dar voi mai venii la vecina mea sa verific mailurile..poate dv veti fi ca un semn de la dumnezeu ca am facut bn ca nu am renuntat la puiutul meu…shi ca un semn ca mai exista shi oameni buni pe pamantul asta…….shi sa-i dea dzeu sanatate shi puiutii dv…(adresa la care as fi bucuroasa sa va primesc ajutorul este… oras bumbesti jiu,aleea merisorilor ,bl 1,sc a,ap 5 jud gorj)va multumesc din suflet ptr minutele acordate citirii mesajului meu shi va rog din suflet ajutati-ma daca puteti….”
daca aveti ceva de oferit puteti lasa informatii in comentarii sau sa ii scrieti direct pe adresa de email n3f3rtity23 [at] yahoo.es

-->