joi, 31 martie 2011

Ajutam si noi!

Am primit urmatorul mesaj:
"Bună ziua!
Fiul meu Daniel, în vârstă de 14 ani, caruia destinul i-a harazit o copilarie plina de lacrimi si suferinta nu a cunoscut bucuria primilor pasi,a unei vieti frumoase cu jocuri si prieteni,cu nazbatii si rasete cristaline .
Din păcate, copilul meu a petrecut mai mult timp prin spitale iar eu ca mama, pentru ca numai pe mine ma are, tatăl său nu vrea să stie de el,il sprijin.
Si daca boala nu este de ajuns,lipsurile materiale ii inrautatesc si mai mult situatia,eu ca mama singura nu-i pot asigura tratamentele de recuperare
Sfisiata de neputinta si de durere va marturisesc ca lui Daniel i s-a pus diagnosticul de tetrapareza spastica,retard psimotor
Nu imi place sa ma pling,insa pentru sanatatea baietelului meu care este viata mea sint in stare de orice sacrificiu.
Ma adresez dvs cu speranta in suflet,pentru ca nu pot renunta in lupta cu destinul inceputa mai bine de 14 ani.
Orice ajutor financiar din parte oamenilor cu suflet inseamna foarte mult pentru noi si poate sa aduca un zimbet pe chipul baietelului meu,
Noi locuim in orasul Drobeta Turnu Severin,str Veterani ,nr 5 bl im1a,sc 1 etj 3 ap 10. Cei care doresc să ne ajute pot trimite în contul po codul SWIFT RZBRROBU
RO15 RZBR 0000 0600 1331 6962-eur
cod SWIFT RZBRROBU RO 64 RZBR 0000 0600 1331 6953 -ron
Titular Stanciu Lacrimioara
Va multumesc din suflet,sa va rugati pentru baietelul meu!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu