luni, 24 ianuarie 2011

Filip Paduraru

« Eu i-am spus mamei sã nu mai plângã. Si i-am spus si domnului doctor, cã, dacã tãierea piciorului va fi singura posibilitate ca eu sã trãiesc, sã îl taie, cãci nu vreau sã mor”, spune Filip, zâmbind si privindu-si cu drag surioara mai micã. Eu cred în Dumnezeu, v-am spus cã vreau sã mã fac preot. Am crezut foarte mult cã se poate face ceva cu aceastã protezã si încã mai cred, adaugã bãiatul.”

Are doar 13 ani, vrea sã devinã preot, dar viata lui atârnã de un fir de atã. Se numeste Filip Pãduraru, este din Vetrisoaia si, pânã mai ieri, juca fotbal si rugby cu colegii lui de clasã. Acum, viata lui se împarte între cârje si cãrucior. Pentru el si familia lui, viata a devenit un calvar. Diagnosticul pus în luna august de medici este implacabil: tumorã malignã la piciorul drept.

La Spitalul “Sfânta Maria” din Iasi, medicii i-au spus cã ar mai fi o sansã, dar pentru reusita operatiei este nevoie de o protezã care costã aproape 400 de milioane de lei vechi. Luna trecutã, Filip trebuia sã meargã la operatie. Din cauza lipsei banilor, nu s-a mai dus, desi colegii si comunitatea localã au fãcut eforturi considerabile sã îl ajute. Acum, durerile au revenit si au devenit insuportabile. Dar Filip nu si-a pierdut speranta. (…). Ambii pãrinti sunt pensionari si nu au posibilitãti materiale sã-si ajute fiul, sã-i mai dea o sansã la viatã. Au încercat sã facã un împrumut la bancã, dar fãrã folos. Alãturi de Filip se aflã si surioara lui mai micã. Este în clasa I si cea mai mare dorintã pe care o are este ca fratele ei sã fie sãnãtos, sã redevinã Filip cel de acum 6 luni. Autoritãtile locale s-au implicat foarte mult, dar suma strânsã pânã în prezent nu este suficientã. Din cei 8.000 de euro necesari pentru interventie chirurgicalã si protezã, Filip are doar 3.000 si deci, mai are nevoie de inca 5.000 de euro.

Îl puteti ajuta depunând o sumã în contul deschis la CEC BANK – Vetrisoaia, pe numele Elena Pãduraru:
RO28CECEVS2508RON0441795
Tel: 0761482906

http://adriana-dardindar.blogspot.com/2011/01/apel-umanitar-filip-paduraru.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu