duminică, 21 noiembrie 2010

Radu are nevoie de ajutorul nostru!

"Destinul a fost aspru cu mine. Am 24 de ani şi am fost abandonat de părinţi. Am stat la orfelinat până la 19 ani. La 20 de ani, am fost diagnosticat cu o tumoră malignă la cap. M-am operat, dar cancerul poate recidiva. Nu pot munci din cauza bolii şi, în curând, o să fiu aruncat în stradă. Stau într-o garsonieră din- tr-un bloc de nefamilişti, fără gaze, fără apă caldă şi nu mai am bani să-mi plătesc chiria. Am nevoie de 1.000 de euro, ca să-mi pot achita datoriile. Vă rog să ajutaţi un om rămas fără speranţă", Radu Carp, Bucureşti


Îl puteţi ajuta pe Radu donând bani în contul RO 16 BRDE 180 SV 330 214 618 00, deschis la sucursala BRD Bucur-Obor, pe numele Radu Carp.

am preluat de aici

http://www.libertatea.ro/stire/risca-sa-fie-aruncat-in-strada-311737.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu