vineri, 14 mai 2010

Ce am mai facut...


M-am intalnit cu Elena Hutan, i-am strans tot felul de lucrusoare si incaltaminte pentru copii + biscuiti, napolitane si ciocolata + ceva banuti de la cateva colege inimoase.
Un bun prieten a donat saptamana trecuta o suma importanta pentru Antonio Marian Nita, ii multumesc mult pentru generozitate si pentru inima lui mare :)) sa-l tina Dumnezeu tot asa si sa-i dea inzecit!
Tot saptamana trecuta, impreuna cu draga mea colega G, am pus la posta un colet cu hainute, jucarii si dulciuri pentru o mamica singura cu 4 copii din Suceava si i-am dus multe hainute Claudiei - fetita orfana din Frumusani.
Sper sa mentinem ritmul faptelor bune, ba chiar sa-l marim :)); sunt multi oameni care au nevoie de ajutorul nostru...
Si nu, nu am mult timp liber asa cum imi spunea cineva, ci pur si simplu nu mai pot sta deoparte, mi-as dori sa ajut in fiecare zi pe cineva, daca s-ar putea...
Da, mai si obosesc, dar imi revin repede:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu