miercuri, 27 octombrie 2010

Alexandru si Darius au nevoie de ajutorul nostru!



http://www.libertatea.ro/stire/alexandru-si-darius-sunt-premianti-desi-invata-la-lumanare-308546.html

Mi-a scris autorul acestui articol:


"Vă salut. Daniel Măgureanu sunt, de la ziarul Libertatea. V-am trimis telefonul lui Mihai Căşăriu, tatăl lui Alexandru şi Darius

.........- Mihai Căşăriu. Mama celor doi copii şi-a părăsit familia în anul 2005 şi a plecat în Spania, fără nicio explicaţie. Conform celor spuse de fostul soţ, Mihai Căşăriu, în cei 5 ani nu a trimis bani decât o singură dată, şi atunci aproape 100 de euro. Luaţi legătura cu domnul Căşăriu şi stabiliţi cum îl puteţi ajuta"


O prietena de-a mea este profesoara baiatului mai mare si mi-a confirmat ca este cel mai bun din clasa, dar ca de cateva zile este racit... nu stia ca situatia lui de acasa se prezinta atat de rau...

Sa strangem niste bani pentru ei, va rog, ma intalnesc maine cu prietena mea, sa-i dea lui Alexandru. Sau daca aveti alte idei, spuneti-mi; daca vreti sa le daruiti mancare, dulciuri, haine, incaltaminte, jucarii, reviste, etc - orice este binevenit!

Multumesc !!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu