miercuri, 11 august 2010

Dialoguri cu entităţi din invizibil - Diana Voivozeanu

AVERTISMENTUL AUTOAREI:

"Îi înţeleg pe cei care, parcurgând această carte, nu pot accepta realitatea celor citite, pentru că, dacă nu mi-ar fi fost dat să trăiesc această tulburătoare experienţă - pentru unii ar putea părea de domeniul fantasticului - eu însămi aş fi tratat cu scepticism aceste destăinuiri, sau cel mult le-aş fi citit doar ca pe o poveste frumoasă care mi-ar fi plăcut să fie adevărată…
Desigur, din comunicările care fac obiectul cărţii de faţă nu poate fi cu totul eliminat jocul subconştientului, însă am convingerea că "personajele" acestei cărţi sunt altceva decât nişte fiinţe imaginare. Din motive lesne de înţeles, de câte ori voi considera că este necesar, voi face uz numai de iniţialele numelor prietenilor şi interlocutorilor mei, fie ei din lumea noastră sau din cealaltă lume.
În fine, înainte de a începe derularea acestor comunicări cu Invizibilul - presărate cu umor uneori, umbrite de tristeţea morţii alteori, dar cel mai adesea purtătoare de mesaje încărcate de înţelepciunea şi harul unor spirite luminate - îi mulţumesc bunului Dumnezeu pentru că mi-a dăruit această fericită şi nesperată şansă de a fi reuşit să întrezăresc bucuria Luminii Sale."

Diana Voivozeanu

2 comentarii:

  1. Buna, tocmai termin de citit cartea, ai cumva vreo idee despre cum poate fi contactata autoarea ?

    Multumesc
    - Calin

    email: dizz0rder yahoo.com

    RăspundețiȘtergere