vineri, 3 decembrie 2010

Mos Craciun


Raluca vrea sa fie Mos Craciun pentru pacientii sectiei de oncologie de la spitalul din Ploiesti - iata ce imi scrie


Am ajuns acolo si am gasit un spital relativ renovat, dar plin cu oameni care efectiv asteptau sa moara. Asezati pe un pat , fara nici o ocupatie, doar numarand orele intre masa si tratament. Am fost foarte impresionata, de oamenii aceia, adulti si oameni in varsta. Privindu-i, in fiecare din ei imi regaseam bunicii....... si iata cum m-am hotarat sa ma implic un pic in viata acestor oameni (cam 100). Asa ca, incerc impreuna cu prietena mea sa le organizam ceva de Craciun. Incercam sa facem un bradut, sa le aducem un cor si sa le oferim cate un pachetel. Ar fi tare frumos, mai ales ca acesti oameni vin de la tara, sunt saraci, nu au informatii, si de cele mai multe ori trec lucrurile acestea pe planul doi. Chiar cred ca va fi o fapta foarte frumoasa din partea noastra sa le oferim un Craciun deosebit.

O ajutam si noi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu